Geweldig verhaal

KathinkaKuijf 17 augustus 2018
Genoten van de gedachte kronkels van Owan Drake. Een heerlijk kort verhaal over een poes die dingen doet die je niet voor mogelijk houd. Een aanrader als je tegen grof taalgebruik kan.

Het is eigenlijk bedoeld als kort tussen verhaal maar ik heb het gelezen als op zichzelfstaand verhaal. Daarom mis je wel een paar linken in het verhaal. Het is zo goed geschreven dat ik het niet als een probleem heb ervaren.

Het boek is absoluut fictief. Als je denkt dat het niet gekker kan ontdek je dat er toch weer een twist is die je niet verwacht. Erg is het niet maar wel wennen als je normaal boeken leest die minder fictief zijn. Het boek is prachtig voor beeld denkers. Je gaat mee een oorlog in op een niveau wat je niet verwacht. Een doodgewaande kat die blijft leven en zichzelf en de wereld verrast met hoe hij strijd in de oorlog. Goed verzonnen en knap geschreven.