Antwoorden

15 november 2016
Eindspel is het laatste deel in de Noordzeemoorden-serie, die ik vorig jaar bij toeval ontdekte en toen meteen niet meer weg kon leggen.
Net als in de voorgaande delen loopt de verdwijning van Sarina, de zus van Kyra, als de rode draad door dit boek. Ondanks dat ik deel 3 nog maar kort geleden las (in augustus), moest ik er toch weer even inkomen. Wie waren ook alweer Vincent en Carla? Eenmaal zo'n 50 pagina's op weg (en dat gaat snel, het leest lekker vlot) zat ik er weer helemaal in, en kon ik het boek niet meer wegleggen.
Eindspel zit goed in elkaar, er lopen meerdere verhaallijnen door elkaar heen, maar toch wordt het geen moment verwarrend. Mooi dat alle open eindjes zo samen komen!

Eindspel is een geweldig goed einde aan een fantastische serie. Ben nu vastbesloten om ook Isa's andere boeken te gaan lezen, en hoop dat ze op termijn weer met net zo'n serie komt!

Meer recensies van