Mijn eerste ervaring met Peter James

Kimberly Verbiest 05 augustus 2017
Dit boek was mijn eerste deel in het verhaal van Roy Grace. Net zoals bij films, hou ik niet van series. Series dreigen al gauw langdradig te worden, waardoor ik mijn aandacht vaak verlies.
Daarom begon ik met deze serie met lichte "tegenzin".
Nu, het voordeel is dat deze boeken ook apart te lezen zijn, dus er is totaal geen sprake van langdradigheid.

Dit boek heb ik op 1 dag uitgelezen. Wat een verhaal! Het liet me een beetje denken aan de film 'burried', maar als snel kwamen er verschillende onverwachte complotten aan het licht, waardoor het in geen enkel opzicht gelijkaardig is aan die film.

Voor iedereen die wel kan genieten van complottwisten, spanning en sappige details kan ik dit boek zéker aanraden. Een kwartier na dit boek uitgelezen was heb ik het vervolg al aangekocht. Ik kan haast niet wachten!

Meer recensies van Kimberly Verbiest