Rauw en fijngevoelig...

Leesdame 27 februari 2016
José Fernanda schrijft heel mooi en zangerig bijna. Je kan merken dat ze in de kunstwereld zit en gevoel voor stijl in haar vingers heeft, ook wat betreft schrijven. In korte hoofdstukken neemt Nanny ons mee in haar leven en beschrijft ze eerlijk wat haar overkomen is en hoe ze dealt met haar verleden. Het boek is op zich prima los te lezen van ‘Weerloos’, maar om een compleet beeld van Nanny’s leven te krijgen is het wel handig om eerst het eerste deel te lezen.

‘Weerstand’ is een waargebeurd verhaal over een kunstzinnige vrouw, die verdwaald lijkt te zijn in de drukte van het hedendaagse leven en de nare herinneringen uit haar jeugd. Een rauw leven, maar fijngevoelig beschreven.

Mijn volledige leeservaring is te vinden op mijn blog

Meer recensies van Leesdame