HoRa

lelie57 06 juni 2019
Het boek HoRa met verbazing gelezen. Niet in de laatste plaats omdat het “lief” van het hoofdpersonage een naamgenote is. Lieve. Een die je toch niet zo gauw tegenkomt in boeken.
Met verbazing ook omdat, ondanks SF niet echt mijn persoonlijke interesse heeft, het verhaal toch intrigeerde, de natuurkundige verhandelingen best interessant bleken te zijn en het soms gewoon spannend was. Zou Manuel het redden om zonder schade terug te keren?
Ook een nadenkertje. Leven op andere planeten? In andere dimensies? Leven na ons sterven hier? Het zou zomaar eens kunnen toch?
Vermengd met drama, verdriet en een nieuwe liefde, waarbij ik achterblijf met de vraag of ze het gaan redden met die lange afstandsrelatie, maakte dat ik het gelezen heb met aangename verbazing.

Meer recensies van lelie57