Recensie Infectie

27 mei 2010
Tjah, veel op te merken aan dit boek. Op zich was het een goed boek en heb ik me er redelijk mee vermaakt. Maar na 150 bladzijden vol medische termen zonder uitleg had ik het eigenlijk wel gezien. Ik heb geen geneeskunde gestudeerd en kijk geen ziekenhuisseries. Al denk ik dat je alleen met het kijken naar die series ook al die termen niet begrijpt.

Daarnaast werd ik in het begin ook moedeloos van het verhaal. Steeds als er een aanknopingspuntje was, verdween dat weer net zo snel. Daar irriteerde ik me mateloos aan.

Uiteindelijk werd het toch echt spannend en kon ik het boek niet meer wegleggen. Ik heb het idee dat het boek veel minder dik hoefde te zijn, maar door een leuke hoofdpersoon heb ik me er toch doorheen weten te worstelen.