Alles komt voorbij

A.E. van der Leer 07 mei 2019 Auteur
Laat ik voorop stellen dat dit in zijn geheel een heel goed in elkaar gedraaid boek is!!

Met de eerste paar hoofdstukken had ik wat moeite, het werd voor mij namelijk niet meteen duidelijk of de hoofdpersoon pas 17 of al 19 jaar oud was. Hierdoor vond ik haar gevoelens, gedachten en de gebeurtenissen erom heen moeilijk te realiseren. Gelukkig kwam ik er na de eerste paar stukken achter, dat ik hier niet alleen in was maar dat de personages in het boek ook moeite hadden met het realiseren hiervan ( niet de leeftijd, maar wel de gevoelens van de hoofdpersonen(en) ;) , ingewikkeld)ik voelde me gehoord, haha! Hiernaast werd de leeftijd ook steeds duidelijker en kon ik verder alleen nog maar genieten!
Het boek is echt heerlijk geschreven. Zonder spoilers; alles komt voorbij en het wordt allemaal perfect omschreven en verwoord. Ik kon me helemaal verliezen in het verhaal en ondanks tragedie die het verhaal kent, is het heel luchtig en fijn geschreven. Een echte FEELGOOD!
Ik vond het daarom jammer dat het verhaal afgelopen was.. Ik hoop in de toekomst nog meer te mogen lezen van deze top auteur.

Meer recensies van A.E. van der Leer