Een boek om vrolijk van te worden!

Jackie van Lanen kan écht schrijven. Ik was al fan van de Q-serie die ze hiervoor schreef, maar met 'Vallen' bevestigt ze het nog maar eens. 'Vallen' is een heel ander boek dan de Q-serie. Het is wat braver, maar daardoor is er wel meer ruimte voor karakterontwikkeling. Ik vind niets zo vervelend als een boek lezen over een hoofdpersoon die niet groeit en maar steeds dingen laat gebeuren. Zo is Anne, de hoofdpersoon, in het begin wel: het leven overkomt haar een beetje en ze durft niet zelf te kiezen. Maar gaandeweg wordt ze steeds zelfverzekerder en wordt ze ook steeds leuker voor de lezer. Dat er daarnaast nog een heel schattig 3-jarig jongetje en een ontzettende sexy mannelijke hoofdrolspeler in zit, maakt het boek alleen maar leuker!

Meer recensies van Maartje van Eerd