Recensie De oversteek

Mar 19 augustus 2010
De oversteek is niet wat ik normaal lees maar de cover vond ik zo mooi en daarbij alle reclame die voor het boek gemaakt werden dat ik dacht ik probeer het gewoon.
Ik moet zeggen dat ik na de eerste hoofdstukken ervan overtuigd was dat ik het een zeer goed boek vond,alhoewel vanaf bldz.275 zakte het even in maar algauw kwam de spanning terug.
Je wilt in dit boek verder lezen en de karakters worden zo goed neergezet dat het echte personen worden je voelt je opgenomen in het boek en dan moet je goed kunnen schrijven vind ik om dat te kunnen.
Het horrorgedeelte viel eigenlijk best mee het was meer de spanning die het griezelig maakte.Alleen jammer dat ik nu moet wachten op het tweede deel en ik hoop dat de schrijver deze schrijfstijl ook weet aan te houden in het volgende boek.

Meer recensies van Mar