Geen goed verhaal

mariska 06 februari 2019
Een ongeluk waarbij een man die te hard rijdt tegen een boom tot stilstand komt en sterft doet mij niet direct vermoeden dat er meer aan de hand is. Maar Clara wel. Aanleiding? Een hysterisch kind dat een nare man in een zwarte auto heeft gezien. Gaandeweg begint het personage van Clara me te irriteren. Ten tijde van het ongeluk is ze pas bevallen en niet erg stabiel. Maar ondanks die omstandigheden is ze wel erg naief (kom op, het was vanaf het begin duidelijk dat Izzie stal van haar ouders). Ze is verder hysterisch en irrationeel. Waarom zou ze denken dat Nick een affaire had, niet van haar hield en zou zijn vermoord? De ‘aanwijzingen’ daarvoor zijn erg mager. De andere personages lijken het verhaal niet te dienen. Wat is her nut van Connor, Theo en Emily? Verder worden de ouders van Clara omschreven als erg oud en fragiel terwijl verderop wordt vermeld dat moeder pas 55 jaar is. Het is in mijn ogen geen logisch verhaal.