Koud Vuur - Kate Elliott

Miranda Kosmeijer 05 november 2017
Koud vuur is het vervolg van Koude Magie waarin Cat en Bree zijn ontsnapt. Ze vrezen de koude Magiërs en generaal Camjiata. Cat weet zelfs niet of ze Andevai wel kan vertrouwen. Samen met Bree en Rory beleven ze samen en afzonderlijk van elkaar grote avonturen. Wanneer de nacht van allerzielen er aan komt, begint de tijd te dringen.

Ik vind de personages goed uitgewerkt. Hoewel je altijd vragen blijft houden, vind ik het leuk dat je over ieder genoeg informatie krijgt.
Cat en Bree ontmoeten veel mensen en alles sluit goed op elkaar aan. Er wordt gelogen en bedrogen, waardoor het boek erg spannend is.
Als het verhaal ten einde komt, kan je het wel uitschreeuwen. Want een vervolg is er nu nog niet en ik ben zo benieuwd hoe dat af gaat lopen!

Meer recensies van Miranda Kosmeijer