Prima boek maar of het een thriller is ?

Missmel 12 maart 2017
Dagboek uit de rivier

Dagboek uit de rivier is Frederik Baas zijn thriller debuut. Frederik Baas is het pseudoniem van Jan van Mersbergen.

Het boek werd verteld vanuit een ik persoon , in het begin vond ik dit niet heel fijn lezen omdat je vrij weinig over de persoon weet behalve dat het de auteur is en robert een van de andere personen is zijn uitgever . De eerste hoofdstukken kwam ik dan ook moeilijk door . Echter vanaf hoofdstuk 8 werd ik wat meer gegrepen door het verhaal zelf en begon het voor mijn gevoel pas echt . Toen had ik het boek in 2 dagen uit .

Het boek is niet echt meeslepend spannend , ik vind het dan ook niet echt een thriller . Wel leest het boek dus lekker weg en laat het boek veel aan je verbeelding over . Op het eind voelde ik me nog steeds een beetje verward en dat vind ik altijd wel fijn aan een boek ik vind het echter meer een drama/roman .

Ik zou zeker nog wel een boek van baas lezen omdat het toch een lekker boek voor de afwisseling was .

Meer recensies van Missmel