Goede recepten !

Missmel 01 januari 2017
Bij mijn zus in de kast vond ik dit boek van rudolph van veen . ze had het ooit in haar kerstpakket gehad maar mijn zus is geen bakster en dus mocht ik het boek gebruiken in ruil voor iets lekkers ! Nou dat laat ik me natuurlijk geen 2 keer zeggen . Het boek is enorm groot en dik en staat vol met prachtige foto's van de heerijkste creaties . Mijn doel is om alle recepten een keer te maken maar zover ben ik nog lang niet . Inmiddels heb ik wel al aardig wat van de recepten van koekjes uitgeprobeerd . Soms aangepast omdat ik glutenvrij moet eten . Maar soms gewoon zoals ze d,r in staan voor mijn gezinnetje . De favoriet is toch zeker wel het kokosrondje die zijn echt super makkelijk om te maken en ook nog eens erg lekker . Je likt je vingers erbij af .

Meer recensies van Missmel