The Secret Limited: Inspirerend!

Wat een prachtig en inspirerend boek is deze Special Edition van The Secret. Het boek ziet er uitnodigend uit, zodra ik deze thuis mocht uitpakken ben ik er meteen in gaan lezen. Wat een bijzondere bladen zitten er trouwens in dit boek, net alsof het van oud perkament gemaakt is, echt leuk!
Dit boek trekt al een tijdje aan me en toen ik de documentaire laatst zag, kon ik niet anders dan het boek gaan lezen. Nu realiseer ik me dat ik het er al vaak over hebt, hoe je alles wat je zou willen kan manifesteren en in het universum gooien, probeer te zorgen dat je positief bent en dat steeds uitspreken zodat het naar je toekomt. Dat de zinnen en gedachten "het gaat me toch niet lukken" of ergens een negatieve lading aanhangen, dat dat ook juist gaat gebeuren en dat is toch juist niet wat we willen, we willen juist dat het ons wel gaat lukken toch.
Nu ik dit boek hebt gelezen, kwam dit gevoel nog meer bij me binnen, zoveel herkenning en inzichten dat ik eigenlijk best vaak vragen in de kosmos gooi en dat het dan ook nog uitkomt. Wat nou toeval! Dit creƫren wij zelf en met ons vele anderen. The Secret doet mij realiseren en beseffen dat we alles voor elkaar kunnen krijgen, zolang we het maar op de juiste manier vragen en het naar de goede kant ombuigen.
Deze inspiratie van The Secret kan ik ook heel mooi toepassen in mijn werk als Energetisch coach en ik zal dit zeker adviseren aan de mensen om mij heen om The Secret ook te gaan lezen en ervaren.