Recensie In vreemde handen

12 oktober 2009
Hm... het boek is uit en ik vind het maar lastig. Ik ben toch meer fan van de politieroman met Nelleke de Winter. Ik moet er denk ik nog even goed over nadenken voordat ik een zinnige recensie kan schrijven. Later meer..

Heb er even over nagedacht en kom toch echt tot de conclusie dat ik dit boek niet zo goed vind als de vorige. Een van de dingen die ik jammer vind is dat het verhaal zich niet meer in Nederland afspeelt.
Ik vond Diana op een gegeven moment zelfs irriteren. Dat gezeur en gezemel over het verleden, vertel nou gewoon wat er aan de hand is! Zo schokkend zou Robbert het nou ook niet vinden, waren mijn gedachten.

Het verhaal zit goed in elkaar, het einde is prima, maar het kon me niet zo boeien als het verhaal van Nelleke de Winter.