Beter dan het boek van John Green

Raquel 28 maart 2017
Ik heb Sterrenstof gekregen van Hebban (zo erg bedankt!) en ik vond het een geweldig boek!

Ik lees dit genre niet erg veel, maar Sterrenstof behoort wel tot een van mijn favorieten. Ik vond het een veel mooier verhaal dan Een Weeffout In Onze Sterren van John Green. Het is vanaf het begin al direct duidelijk dat het geen typisch liefdesverhaal is. Dat maakt het onder andere zo bijzonder. De boodschap van het verhaak is ook erg mooi, vind ik. Het verhaal staat niet stil, waardoor je maar door wilt blijven lezen. Er is altijd iets aan de hand. Het is dus alles behalve saai. In het begin was er ook een beetje mysterie, wat het boek nog interessanter maakte. Ik vond de personages erg goed. Ik leefde met ze mee. Ik vond alleen Grace (een van de hoofdpersonages) soms erg vervelend. Maar dat is ook wel het enige negatieve wat ik heb te zeggen over dit boek. Ik raad het dus zeker aan om dit boek te gaan lezen!

Meer recensies van Raquel