rinske Bax 02 maart 2013
Het boek wordt op de achterzijde aangeprezen als een thriller voor de liefhebbers van nicci french en sophie hanna.Dat is het zeker niet en brengt de lezer op het verkeerde been.Wat het wel is.In mijn ogen een goed en vlot geschreven roman maar ook geen hoogvlieger.Het verteld het verhaal van de zussen Katie en mia.Katie krijgt het bericht dat haar zuster mia tijdens een wereldreis op bali zelfmoord heeft gepleegd.Katie kan dit niet geloven ook omdat mia niet naar bali zou gaan.Zij beluit de wereldreis van haar zus via haar dagboek na tereizen.Deels uit schuldgevoelens.Het ene hoofdstuk verteld het verhaal van katie en het andere de kant van mia.door enkele verrassende wendingen in het verhaal blijft het boeien en volgt er een bevredigend einde.Voor mij een boek wat het lekker zal doen op een zonnig strand maar doet me niet naar meer verlangen van deze schrijfster.