Meegesleurd

het boek heeft mij meegesleurd. Ook ik ben op zoek naar spiritualiteit in mijn leven. Ik weet niet of dit eindresultaat is wat zij voelde dat het een roeping was om dit boek te schrijven. Omdat ik mij. Eigen zoektocht zo verwarrend vindt pakte dit boek mij juist misschien wel. Ik ben wel verder gekomen, doordat Danielle en ik dezelfde voorliefde hebben voor mantra's. Ik heb ze allemaal opgezocht, de artikelen vanuit het boek opgezocht. Voor mij was het een soort interactieve beleving!!! En ik ben blij dat ik het gelezen heb, ondanks dat ook ik me soms afvroeg of dit boek nu heel veel toevoegt en of er nu een groot schrijfster achter Danielle zit. Er zit wel een begeesterde, vurige vrouw in Danielle, die staat voor wat ze is en voelt. Misschien dat mij dit nog het meeste heeft aangesproken. Danielle, dank je wel

Meer recensies van Rosanna Ramakers