Recensie Schitterend kwaad

Saskia Nobels 16 juni 2010
Vorige week zag ik dit boek bij Bruna liggen. De achterflap sprak me zo aan dat ik besloot om het te kopen en daar heb ik absoluut geen spijt van. Het is een vlot leesbaar boek met een flinke dosis spanning. In het begin moest ik wel even wennen aan de verhaallijn, er word nogal eens geswitcht tussen heden en verleden en in het begin moet je echt even goed je hoofd erbij houden, maar op den duur went dat en leest het heel makkelijk. Ik was erg nieuwsgierig naar de beweegredenen van Alice om het leven van Katherine zuur te maken, je wilt ontzettend graag weten wat er nou toch in hemelsnaam gebeurd is. Het einde is schitterend en uiteindelijk past dan toch het laatste puzzelstukje. Knap boek!

Meer recensies van Saskia Nobels