Aangenaam verrast

Selinablogt 13 oktober 2018
Dit boek geschreven door Cathinca van Sprundel heeft mij aangenaam verrast. De titel & de cover trokken direct mijn aandacht toen ik hem voorbij zag komen op Facebook. Normaal ben ik niet iemand die boeken leest met een middeleeuws tintje.

Het boek leest super vlot door, het is heel prettig om dat te lezen. De karakters zijn goed uitgewerkt. Ik kon me helemaal voorstellen hoe Airys eruit zag en hoe ze denkt. Dat was een van de redenen dat het boek zo lekker doorlas.

Verder merkte ik dat het lastig is om een beeld te vormen bij het rotspaleis, ik had wel een beeld maar ergens vraag ik me af of het het goede beeld is. Natuurlijk is het zo dat iedereen een eigen beeld heeft en het de bedoeling is dat ook iedereen een eigen beeld vormt. Toch vond ik het erg lastig.

Het is dus een boek wat vlot geschreven is, de karakters erg uitgewerkt zijn. Maar sommige delen van de wereld wat gedetaileerder mogen!

Mijn volledige recensie staat op: https://selinablogt.nl/boek-review-de-vrouwe-van-myrdin/

Meer recensies van Selinablogt