gruwel met Oude Nick maar grappig zonder Oude Nick.

09 juli 2016
Het verhaal van dit soort gebeurtenis is gruwelijk maar buiten dat (Oude Nick) is dit boek wel grappig. Het verhaal is in de ogen van 5 jarige jongen geschreven. Het schrijfstijl dat schrijft met het hoofd letter is indrukwekkende. In de ogen van de 5 jarige jongen ziet dit echte wereld er raar uit. Dit boek laat mij denken dan of dit wereld dat ik nu op aarde leef misschien niet echt is. En het laat me denken aan het ware geluk en de waarheid van het leven. Gods gele gezicht(volgens Bijbel, God=opschepper van mens en mensen zijn als God's evenbeeld gecreƫerd. God is geest en zijn creatures, mensen hebben het lichaam en geest). misschien sinds mensen God verlaten, leven mensen in de rare wereld? Denk ik na.

Meer recensies van