Verbluffend knap

tienvanbeers 21 juni 2019
Het overlijden van haar man is voor Fleur aanleiding om de door haar in het verleden gemaakte keuzes nader te beschouwen
en welke invloed deze hebben gehad op haar leven tot dan toe.
Deze keuzes worden in hoge mate beinvloed door haar familiaire en maatschappelijke omgeving.
De personages die de revue passeren hebben dezelfde emoties, karaktereigenschappen en geaardheden zoals elk doorsnee mens
die heeft.
Maar om dit alles tot zijn recht te laten komen in een boek vereist meer dan alleen maar "kunnen schrijven".
Je moet je kunnen verplaatsen in de verschillende gedachtengangen van je personages. En dat komt op een fenomenale wijze tot zijn recht..
Het is allemaal zo herkenbaar beschreven, zo spannend en vlot door eenvoudig taalgebruik.
En verlangen ook wij niet naar een vertrouwde plek zoals Het Dorstige Hert om ons hart te luchten dan wel bij te tanken?
Ik ben zeer benieuwd naar wat we in de toekomst van deze schrijver nog kunnen verwachten.

Meer recensies van tienvanbeers