Truida Toet 09 mei 2013
De schakel is het tweede begin van het vervolg op het Weeshuis en kan je los van elkaar lezen. Dat is waar, want al snel zat ik helemaal in het verhaal en moest ik weten wat er nou precies is gebeurd met Eva Louts en vooral waarom is zij vermoord en wat deed ze vlak voor haar dood bij de duistere stam in het Amazonegebied?

De twee hoofdpersonen Franck en Lucie klampen zich door ingrijpende en persoonlijke gebeurtenissen uit het verleden helemaal vast in deze zaak en elke keer weten ze op een super spannende manier het juiste puzzelstukje in elkaar te zetten.

Hoe zit het DNA precies allemaal in elkaar? Op een deskundige manier weet Franck Thilliez mij te boeien in de wereld van DNA: de belangrijkste chemische drager van erfelijke informatie in alle bekende organismen.

Een van de weinige thrillers waarbij ik tot nadenken ben gezet en echt beangstigend vind, omdat het zo geloofwaardig is……

Meer recensies van Truida Toet