Moeras van ellende

Zahira 28 oktober 2016
Wat is het moeilijk om hier een recensie over te schrijven zeg. Ik weet niet waar te beginnen. Dit is geen boek wat je zomaar even tussendoor leest. Dit is een boek wat je echt moet lezen en soms doorheen moet ploeteren om uit het moeras te komen. Het is ook geen boek waar je vrolijk van wordt. Alleen als de hoofdpersoon Aldo nog meer pech heeft als jezelf, denk je o god het kan nog erger. Waar de auteur het allemaal vandaan heeft gehaald verdiend al een pluim. Ik ben een zeer snelle lezer vooral als een boek me van het begin pakt lees ik hem zo uit, maar dit boek ik kwam er gewoon niet doorheen wat een vermoeiend boek. Na al het negatieve toch ook iets positief, je bent wel een goede schrijver als hoe moeilijk het ook is je het boek toch wil uitlezen omdat je wil weten hoe het met de hoofdpersonen afloopt.
Deze recensie is dan ook persoonlijk en wil niets zeggen over schrijver en het boek maar over hoe ik het ervaren heb. Ik wens iedereen die het boek wil gaan lezen heel veel leeslust toe.

Meer recensies van Zahira