10 jaar cadeau

Gelezen 17 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Lijsten 1   Topics 0
Verouderingsartsen David van Bodegom en Rudi Westendorp delen hun belangrijkste inzichten over ouder worden, gezondheid en vita-liteit. Is het écht mogelijk om jezelf – of een ander – tien gezonde levensjaren cadeau te doen, zoals de titel van dit boek belooft? Ja, zeggen Van Bodegom en Westendorp, en de sleutel daartoe ligt in onze omgeving. In Tien jaar cadeau komen diverse omgevingen uit het dagelijks leven aan bod, zoals de keuken, woonkamer, slaapkamer, super markt, het werk en de wijk. Verwacht geen opgeheven vingers; deze aanpak gaat uit van verleiden in plaats van verbieden. Door je te omringen met gezonde verleidingen maak je betere keu zes onderdeel van je dagelijkse routine. Kleine, slimme aanpassingen – grote wijnglazen inwisselen voor kleine, de fietstassen inruilen voor een rugzak – hebben een groot en duurzaam effect! +

Uitgeverij Atlas Contact
01 januari 2019