1001 vrouwen

2002 vrouwen uit de Nederlandse Geschiedenis

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
In 2013 verscheen bij Vantilt 1001 vrouwen uit de Nederlandse geschiedenis. Het succes van dit vuistdikke naslagwerk van Els Kloek - er werden 25.000 exemplaren verkocht en het werd door lezers van Historisch Nieuwsblad uitgeroepen tot Beste Geschiedenisboek Aller Tijden - was zo overweldigend, dat in 2018 een tweede deel volgde: 1001 vrouwen in de 20ste eeuw.

In 2019 staan vrouwen en gender in het maatschappelijke en culturele middelpunt. We vieren 100 jaar vrouwenkiesrecht, de Boekenweek had als thema 'de moeder, de vrouw' en de Maand van de Geschiedenis staat aankomende oktober in het teken van 'Zij/Hij'.

Alle reden dus om de 1001 vrouwen ook weer in het volle licht te zetten. In een stijlvolle banderol bieden we beide delen dit najaar eenmalig aan voor een scherpe actieprijs van slechts €49,50! Wees er wel snel bij, want er zijn maar 1001 sets beschikbaar. Zolang de voorraad strekt!
Geschiedenis & Politiek
Vantilt, Uitgeverij