444 blunders die de geschiedenis (bijna) hebben veranderd

Het derde deel in de succesvolle weetjesreeks van Herman Boel Na 666 leugens die iedereen gelooft en 555 feiten waar je helemaal niets aan hebt is Herman Boel terug met een nieuw hebbeding. Een slecht werkend geneesmiddel dat het populairste drankje ter wereld wordt, een gemiste afslag die een wereldoorlog veroorzaakt, een vertaalfout die ervoor zorgde dat Mozes eeuwenlang met hoorns is afgebeeld... Hoe anders zou de wereld eruitzien als we met zijn allen wat minder zouden blunderen? We zullen het nooit weten. Feit is in elk geval dat u zich geen al te grote zorgen hoeft te maken als u eens (stevig) in de fout gaat. De 444 grappige blunders in dit boek tonen namelijk duidelijk aan dat u niet de enige bent!

Is 444 blunders die de geschiedenis (bijna) hebben veranderd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op 444 blunders die de geschiedenis (bijna) hebben veranderd