Achtervolging

Gelezen 18 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 30 Favoriet 0 Recensies 3
Junior   Topics 0

Chipper is een bijzondere hond. Hij woont achter de muren van een geheime organisatie die Het Instituut wordt genoemd. Het Instituut heeft miljoenen uitgegeven om de hond te veranderen in de ultieme spion. Door alle chips in zijn lijf zou Chipper meer machine dan dier moeten zijn, maar hij blijft zich als hond gedragen. Het Instituut besluit dat Chipper een te groot risico vormt en dat hij moet worden afgemaakt.

Honderden kilometers verderop woont de twaalfjarige Jeff Conway bij zijn tante. Zijn ouders zijn dood en hij mist zijn oude leven – en de hond waar hij afscheid van heeft moeten nemen. Als Chipper ontsnapt, gaat hij naar Jeff op zoek. Maar hij is niet de enige: de meest meedogenloze geheim agent van Het Instituut zit Chipper en Jeff op de hielen. En hij gaat tot het uiterste om te zorgen dat Chipper niet levend uit deze klopjacht zal ontsnappen…

Kun je niet wachten om verder te lezen? Het vervolg, Ontsnapping, verschijnt voorjaar 2020.

Spannende jeugdthriller over een bijzondere hond van bestsellerauteur Linwood Barclay

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar