Dicht bij huis

Gelezen 257 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 113 Favoriet 7 Recensies 21
Thrillers & Spanning Spots 2 Top25's 2   Topics 0

In een rustige buitenwijk wordt een gezin vermoord zonder enige reden. Je denkt bij jezelf: dat hadden wij kunnen zijn. En je vraagt je af: stel dat wij de volgende zijn?

Promise Falls is niet de soort buurt waar een gezin thuis wordt doodgeschoten. Maar dat is precies wat er met de Langleys gebeurt op een warme zomeravond, en niemand is geschokter dan de aangrenzende buren Jim en Ellen Cutter. Ze zagen elkaar af en toe bij een barbecue, en hun zoon Derek was bevriend met Adam, de zoon van de Langleys. Maar hoe goed kenden ze elkaar eigenlijk?

Dit is wat Jim Cutter zich nu afvraagt en de antwoorden die hij vindt zijn niet erg geruststellend. Promise Falls blijkt meer geheimen te herbergen dan iemand kon vermoeden. Jim hoeft alleen maar naar zijn eigen huis en naar zijn vrouw Ellen te kijken en hij weet dat niet alles is wat het lijkt. Maar wat deed hun zoon in het huis van de Langleys op de avond dat ze werden vermoord? De angst dat de moordenaar dichterbij is dan gevreesd, blijkt niet ongegrond als er meer doden vallen?

Literaire thriller
Spannende boeken algemeen