Adriano

Gelezen 75 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 26 Favoriet 2 Recensies 6
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0
In Adriano Montesi's leven heeft het altijd om vrouwen, zijn familie en het Chicago Syndicaat gedraaid. Maar zijn aandacht is nu gericht op Camilla Guillermo, de enige vrouw die zijn interesse na een vrijpartij blijvend heeft weten te vangen. Hij en Cam hebben een geheime geschiedenis, en nu ze verdwenen is, is hij vastbesloten haar te vinden. Wat een simpele missie had moeten worden, verandert al snel in een obsessie.

De Italiaanse schone Camilla Guillermo is op de vlucht voor een verleden dat haar achtervolgt en een man die haar heeft bedrogen. Maar waar ze ook heen gaat, voor haar herinneringen aan Adriano kan ze niet weglopen. Zonder geld en andere opties is Cam noodgedwongen terug te keren naar de Loop – de enige plek op aarde die ze koste wat het kost wil vermijden. Maar als Adriano Camilla vindt, verandert alles tussen hen. Hoe ze zich ook tot elkaar aangetrokken voelen, Camilla is nu verboden terrein voor Adriano, op orders van de baas.

En in het syndicaat kun je zulk soort orders niet zomaar naast je neerleggen... tenzij je bereid bent de consequenties te dragen.

Romantiek
Chicago Syndicate (3)