Cam

Rank 564 Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Hij mag dan arrogant en charismatisch zijn, maar Adriano Montesi is ook als een blok gevallen voor Camilla Guillermo. Adriano heeft een missie: een nieuw imperium opbouwen en een van de machtigste mannen in Chicago worden. Dat weerhoudt hem er niet van om zich steeds meer met Cam verbonden te voelen. Al snel wordt hij echter door tegengestelde emoties verscheurd en met zijn eigen demonen geconfronteerd.

Camilla's leven staat helemaal op zijn kop sinds ze officieel lid is geworden van het Chicago Syndicate en met Adriano herenigd is. Nu heeft ze eindelijk een familie waar ze op kan vertrouwen en is ze samen met de man die ze altijd al heeft gewild maar nooit de hare kon noemen.

Liefde binnen de maffia is echter niet alleen gecompliceerd; liefde is ook ronduit gevaarlijk. En nu Adriano en Cam beide bij het syndicaat horen, hebben ze een ingewikkelde rol te spelen met nieuwe regels, nieuwe medestanders en nieuwe vijanden met wie ze te maken krijgen terwijl ze de puinhopen van het verleden nog niet achter zich hebben gelaten...
Feelgood
Chicago Syndicate serie (4)
Dutch Venture Publishing
07 januari 2020