Michael

Brielle

Ik was geobsedeerd door hem, hij wist waarschijnlijk niet eens dat ik bestond.

Vanaf het moment dat ik Michael ontmoette, mysterieus gekleed als een donkere engel, was er spanning tussen ons. Of dat dacht ik, in elk geval. Wat ik dacht dat een verleidelijke en onmiskenbaar rauwe aantrekkingskracht was, is uitgelopen op iets heel anders, iets wat ik nooit had voorzien. Want hij is een bekwame leugenaar en manipulator en ik heb zijn bedoelingen ronduit verkeerd begrepen. En nu ben ik bang dat vallen voor “de man in het zwart” weleens de grootste fout van mijn leven zou kunnen worden.

Michael

Een overweldigende wroeging achtervolgt me na het verlies van mijn verloofde, maar ik ben geen man die mijn waakzaamheid laat verslappen. Dat kan ik me niet veroorloven. Ik ben een meedogenloze misdadiger, een van de topleden van de genadeloze Chicago Syndicate, en ik ben teruggekomen naar Chicago om een klus te klaren en me vooral met niemand te bemoeien.

Maar als een sexy banketbakster met een mooie glimlach en een mogelijke link naar mijn vroegere leven me betrapt op een roekeloos moment, ben ik gedwongen haar in de gaten te houden en een plan uit te stippelen. Want ik w

Recensies (1)

Is Michael het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Michael