Logan

Rank 8527 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Na een leven vol pijn en verlies gelooft Logan Wade niet meer in gerechtigheid. Hij speelt met vrouwen alsof ze geen hart hebben en diep vanbinnen weet hij niet eens meer wie hij zelf is. Hij werkt bij de CIA, maar trekt zijn eigen plan en loopt over naar het Chicago Syndicate.
Zijn plan wordt echter danig in de war geschopt als hij Rosalia Calderone ontmoet, de dochter van de raadsheer van het syndicaat. Ze is tien jaar jonger dan hij, roekeloos, en ze weet niet wanneer ze haar mond moet houden.
Rosalia is door haar ouders altijd uit de zaken van de maffia gehouden, maar door onvoorziene omstandigheden komt Logan Wade op haar pad. Als ze hem beter leert kennen, realiseert ze zich dat er meer achter zijn harde façade schuilt dan wat de wereld van hem mag zien. En al weet ze dat het gevaarlijk is om te vallen voor een gesloten man zoals hij, toch volgt ze haar hart.
Wat begint als een gedwongen kennismaking groeit uit tot een geheime affaire, waarbij Rosalia en Logan ontdekken dat liefde alles kapot kan maken wat je lief is. Want elke beslissing kan in hun wereld ernstige gevolgen hebben... zelfs als je bij die beslissing je hart laat spreken.
Feelgood
Chicago Syndicate serie (5)
Dutch Venture Publishing
09 april 2020