Adriano

Adriano

Rank 1848 Gelezen 9 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
In Adriano Montesi’s leven heeft het altijd om vrouwen, zijn familie en het Chicago Syndicaat gedraaid. Maar zijn aandacht is nu gericht op Camilla Guillermo, de enige vrouw die zijn interesse na een vrijpartij blijvend heeft weten te vangen. Hij en Cam hebben een geheime geschiedenis, en nu ze verdwenen is, is hij vastbesloten haar te vinden. Wat een simpele missie had moeten worden, verandert al snel in een obsessie.
De Italiaanse schone Camilla Guillermo is op de vlucht voor een verleden dat haar achtervolgt en een man die haar heeft bedrogen. Maar waar ze ook heen gaat, voor haar herinneringen aan Adriano kan ze niet weglopen. Zonder geld en andere opties is Cam noodgedwongen terug te keren naar de Loop – de enige plek op aarde die ze koste wat het kost wil vermijden. Maar als Adriano Camilla vindt, verandert alles tussen hen. Hoe ze zich ook tot elkaar aangetrokken voelen, Camilla is nu verboden terrein voor Adriano, op orders van de baas.
En in het syndicaat kun je zulk soort orders niet zomaar naast je neerleggen... tenzij je bereid bent de consequenties te dragen.
Romantiek
Dutch Venture Publishing
11 december 2019

Lezersrecensies (1)

Heerlijk om weer bij het Chicago Syndicate terug te komen

door: Liz DivaBooks 1 like
Een reeds pakkend verhaal waar je weer terugkeert naar het Chicago Syndicate. Je ziet Luca en Fallon weer en leer Adriano en Camilla een heel stuk beter kennen. Sommige momenten uit de voorgaande delen (Fallon en Luca) vallen hierdoor op zijn plek. De chemie tussen Cam en Adriano is niet te missen...