Alleen huilebalken hebben spijt

Alleen huilebalken hebben spijt

Gelezen 29 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 2 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0
In het boek beschrijft Peter uitvoerig hoe zijn veelbesproken vriendschap met Heineken-ontvoerder Cor van Hout tot stand is gekomen, maar ook verhaalt hij uitgebreid over een aantal geruchtmakende moordzaken dat Nederland lang in de ban heeft gehouden en waarin hij soms spectaculaire ontdekkingen heeft gedaan. Ook doet Peter uit de doeken hoe hij de laatste voortvluchtige Heineken-ontvoerder Frans Meijer in Zuid-Amerika heeft opgespoord en tot welke complicaties dat leidde. Bijzonder is ook de exclusieve reportage over de ontsnapping van de Nederlandse kapitein Willem Merk, die op het eilandje St. Helena tot vijftien jaar cel werd veroordeeld, maar op een soort vlot naar Brazilie wist te zeilen. Een verhaal als een film. Peter: 'Dit boek bevat echt een aantal bijzondere 'lievelingsreportages' van mij, die haarfijn illustreren waarom ik dit vak zo met hart en ziel beoefen. Voor de liefhebber is dit een onmisbaar boek'. +

Spannende boeken algemeen
de Fontein
31 mei 2005
25 juni 2012

1 keer bewerkt, laatste bewerking door bruyneelk

Reacties op: Alleen huilebalken hebben spijt