Alles weg (avi 6)

Fien en Ahmed zitten samen in de klas en zijn hechte vrienden. Fien is verdrietig, want Ahmed gaat binnenkort verhuizen. Ze zal hem missen. Net zoals ze haar papa mist. Voor Fien is het net alsof alles verdwijnt waar ze om geeft. Op school moet plotseling ook het oude tuinhuisje plaats maken voor een nieuw fietsenrek. Niemand wil dat het tuinhuisje verdwijnt, want in de pauzes spelen ze er allemaal in. Samen met de andere kinderen gaat Fien op zoek naar een manier om de directeur te overtuigen. Mag het tuinhuisje uiteindelijk blijven? Hoe moeten ze aan het geld komen om de vernieuwing ervan te betalen? Fien heeft een goed idee ...
Een leuk verhaal over kinderen die van aanpakken weten.
AVI 6
Alles weg
De reis van de bal
Een dagje ruilen
Met je billen in de brandnetels
AVI 7
Vriend of vijand
Hotel Regenboog
Anna en de huifkartocht
Helden eten chocopasta
De Smaragdreeks biedt een schat aan verhalen, geschreven op het juiste niveau door ervaren, bekende en bekroonde kinderboekenschrijvers.

Recensies (1)

Is Alles weg (avi 6) het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alles weg (avi 6)