Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 2 Recensies 0
Young adult   Topics 0
‘Houd je ogen dicht,’ werd er tegen haar gezegd terwijl het gevaar overal om haar heen liep. ‘Je zal dood gaan als je ze aankijkt.’ Het is een kwestie van leven of dood… Na het overlijden van haar vader moet Alice samen met haar moeder de eindjes aan elkaar knopen door te werken in een kleine boekenwinkel. Zodra het schooljaar begint en ze uit kan kijken naar haar echte toekomst neemt haar leven een andere wending. Een jongen met helderblauwe ogen duikt op en na een verschrikkelijke confrontatie met hem is Alice vastbesloten om de echte waarheid over hem boven water te halen, maar kan ze dat erbij hebben? Kan ze vechten tegen de vijand zonder haar ogen ervoor te openen? +

Young Adult
Fictie 15+
Boekscout VOF
22 november 2019
22 november 2019

Reacties op: Anderland, niets is wat het lijkt - Young Adult over liefde, vriendschap en een wereld vol monsters