Anselm Grün's boek met antwoorden

Anselm Grün's boek met antwoorden

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Antwoorden op de kernvragen van het leven Op een bepaald moment worden wij allemaal geconfronteerd met de zogenaamde ultieme vragen, de kernvragen van het leven. Wat we ook doen - aan deze vragen kan nu eenmaal niemand ontkomen: 'Waarom is dat juist mij overkomen?', 'Wat ben ik eigenlijk waard?', 'Ben ik vrij?', 'Waar kan ik nog op vertrouwen?', 'Hoe vind ik geluk?', 'Wat geeft mij werkelijk troost?', 'Waar kan ik nog op hopen?', 'Wordt alles goed?' Anselm Grün biedt ons in dit boek heel persoonlijke antwoorden op deze levensvragen, waardoor de lezer de zin van het leven op het spoor komt. 28 weken in Der Spiegel-bestsellerlijst
Er zijn vragen van alle tijden, die steeds weer bij de mensen opkomen. En situaties die alles op losse schroeven kunnen zetten, elke keer opnieuw: 'Waarom is dat juist mij overkomen?', 'Wat ben ik eigenlijk waard?', 'Ben ik vrij?', 'Waar kan ik nog op vertrouwen?', 'Hoe vind ik geluk?', 'Wat geeft mij werkelijk troost?', 'Waar kan ik nog op hopen?', 'Wordt alles goed?' Holle frasen helpen hier niet. Anselm Grün vindt een nieuwe taal door bij onze ervaringen te beginnen. Hij zoekt naar de rode draad in ons leven. En geeft - eerlijk en heel persoonlijk - antwoorden die houvast bieden.
Lannoo Uitgeverij
07 oktober 2008