Apex is een pleister op de wonde

Een nieuw begin voor het plaatsje Winthrop, daar hoort ook een nieuwe plaatsnaam bij - en dus schakel je een reclamebureau in. De briljante hoofdpersoon van
APEX IS EEN PLEISTER OP DE WONDE
heeft al menige gezichtsbepalende naam bedacht, voor antidepressiva, pizza's, schoenen en (zijn meesterwerk): Apex, de pleister op de wonde die in elke huidskleur verkrijgbaar is, welke kleur die huid ook heeft. De gemeenteraad heeft wel idee voor een nieuwe plaats-naam, de bewoners ook.
Goed leven bestaat voor negentig procent uit marketing, stelt onze held vast, maar wat er in het stadje aan de hand is, is niet zo eenvoudig met een mooie pleister te bedekken. Hij bedenkt dan ook een verrassende naam
Colson Whitehead doe twat een schrijver moet doen: hij verfrist onze kijk op de wereld. John Updike
COLSON WHITEHEAD is een van de belangrijkste jonge Amerikaanse schrijvers. Van hem verscheen in 2003 John Henry Dagen, dat genomineerd werd voor de National Book Critics Circle Award en de Pulitzer Prize. Ook ontving hij een MacArthur Fellowship Genius Award en een Whiting Award.

Is Apex is een pleister op de wonde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Apex is een pleister op de wonde