Asverze

Rank 724 Gelezen 2 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Asverze is anders dan de meeste meisjes en vrouwen. In Maanwelle, het geïsoleerde stadje waarin ze opgroeit, is dat een groot probleem. Wanneer door de mysterieuze Hypernacht allerlei duistere geheimen en verwrongen verlangens boven komen, wordt de situatie voor haar steeds gevaarlijker. Als ze vanwege haar uiterlijk en gedrag ervan wordt verdacht een on-vrouw te zijn - de ultieme, goddeloze gruwel – moet Asverze opeens zelfs vrezen voor haar leven.

Kan Asverze overleven in een steeds vijandigere wereld? Kan ze ondanks alles trouw blijven aan zichzelf? Of verliest ze het gevecht en gaat ze ten onder in een maalstroom van haat, leugens en manipulatie?

'Asverze' is het verhaal van een moedige, jonge vrouw die strijdt voor haar vrijheid. En voor het recht zichzelf te zijn en haar eigen keuzes te mogen maken.

Erik Le Romancier (1972) debuteerde in 2015 met de verhalenbundel 'Stilte Graag!'. In 2017 verscheen van zijn hand de roman 'Liefde, Lust en Andere Ongemakken'. 'Asverze' (2019) is het eerste boek in een meeslepende fantasycyclus vol avontuur, drama's, geheimen en verrassende intriges.
Fantasy & SF
Hypernacht ( 1)