Australië - Een rondreis via de Oostkust

Australië - Een rondreis via de Oostkust

De route van Sydney naar Cairns is de meest bereisde route in Australië en dat is niet voor niks!
De weg van bijna 2500 km leidt langs uitdagende nationale parken, witte surfstranden en prachtige watervallen naar haar eindpunt: Cairns.
Uiteraard mogen we de wereldberoemde plekken 'Fraser Island', 'The Whitsundays' en natuurlijk 'The Great Barrier Reef' ook niet vergeten.

Wat deze route zo ontzettend indrukwekkend maakt is de diversiteit van natuur & samenleving. Er is voor iedereen wat: De backpacker, het net gehuwde koppel, broer en zus, de alleenstaande avonturier, en ook voor de familie met kinderen.

Lisanna interviewde verschillende lokale inwoners, toureigenaren en zelfs haar Australische vrienden om over de speciale plekjes te weten te komen en ze uitgebreid te kunnen beschrijven. Deze reisgids geeft daarom tips aan iedereen die ook 'van de standaard route' wilt afwijken - maar toch de highlights niet willen missen. Een must-have voor iedereen die op zoek is naar de perfecte reis door Australië

In 2008 ging Lisanna Weston voor het eerst als backpacker naar Australië om deze route te bereizen.
Ze verhuisde vier jaar later naar 'Down Under' en heeft inmiddels de Oostkust al meerdere malen mogen ontdekken, en alle activiteiten eigenhandig uitgeprobeerd. Ze startte in 2016 haar eigen bedrijf in Australië waar ze reislustige en avontuurlijke Nederlanders helpt bij het samenstellen van hun reis.

Reizen & Talen
PassePartout reizen