Bedrog

Na de succesvolle jeugdthriller Verraad komt Abigail Haas met het spannende YA-boek Bedrog. Een pageturner voor fans van Abigail Haas, Mel Wallis de Vries en Heleen Vreeswijk.

Oliver, Ethan en ik. Daar begon het allemaal mee.

Chloe ontmoet Ethan tijdens haar vakantiebaantje. Tegen al haar plannen in valt ze voor hem. Ethan is aardig en zorgzaam. Bij hem voelt ze zich veilig, in tegenstelling tot thuis. Dan ontmoet ze Oliver, Ethans oudere broer. Waar Ethan Chloe op haar gemak stelt, daagt Oliver haar door zijn ongewone vragen voortdurend uit.

Chloe doet haar uiterste best om Oliver te ontlopen - hij triggert iets in haar - maar er is geen ontkomen aan. Hun onstuimige relatie houdt ze angstvallig geheim voor Ethan, met verstrekkende gevolgen: een brand, een gewonde en een dode. Én de vraag wie van hen hier schuldig aan is...

Reacties op Verraad:
'Haas sleurt je in razende vaart naar het eind [...] om pas in de laatste paar pagina's messcherp toe te slaan.' - 7Days
'Bloedstollend spannend. De schrijfster weet de lezer steeds op het verkeerde been te zetten.' - Libris boekenkast
'De perfecte thriller. Zo verslavend!'- wondrousreads.com

Recensies (5)

Meer recensies

Is Bedrog het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bedrog