Beestachtige buren (MP)

Beestachtige buren (MP)

Junior   Topics 0
Ga mee op safari in deze handzame en voordelige editie van Beestachtige buren van Bouwien Jansen en Lotte Stegeman. Leer alles over de wilde zoogdieren bij jou in de buurt en kijk je ogen uit met de prachtige illustraties van Marieke Nelissen, die bekroond zijn met een Vlag en Wimpel van de Penseeljury.

Voor het zien van wilde dieren hoef je helemaal niet ver te reizen. Ook dicht bij huis scharrelen veel prachtige dieren rond. Sommige ken je wel. Zwijnen bijvoorbeeld, en herten en zeehonden. Maar wist je dat er in ons land ook heel veel onbekende snuiters rondsluipen? Wat dacht je van de eikelmuis? De witsnuitdolfijn? En de franjestaart? In dit boek lees je alles over de wilde zoogdieren bij jou in de buurt. En ontdek je waar je ze in het écht kunt ontmoeten.

‘Wauw, wat een fantastisch boek om kennis te maken met de wilde zoogdieren in ons land!’
Leesbevorderingindeklas.nl

‘Nelissens eigenzinnige weergaven van de natuur zorgen voor een samenhang waarin details een bijzondere betekenis krijgen. [...] De hypnotiserende ogen van de feloranje vos knallen van het papier af.’
Uit het juryrapport van de Penseeljury

Kind & Jeugd
Natuur, plant, dier (<12 jaar)
Luitingh Sijthoff
15 februari 2022
15 februari 2022

Reacties op: Beestachtige buren (MP)