BeterBBQ - Roken doe je op hout

BeterBBQ - Roken doe je op hout

Culinair   Topics 0

'Wij kunnen het ons nog heel goed herinneren: de eerste keer dat we de hele nacht opbleven voor de pulled pork. Een batterij aan thermometers en regelaars zijn in de tussenliggende jaren de revue gepasseerd. Met meer dan 15 jaar ervaring met low&slow barbecue kennen we de valkuilen. In dit boek delen we graag al onze tips & tricks.'
Jeroen Hazebroek en Leonard Elenbaas vertellen je in Roken doe je op hout precies waar je op moet letten als je brisket wilt bereiden en vertellen je hoe je kip dat lekkere krokante korstje kunt geven. Zij kennen als geen ander de kritieke momenten bij low&slow-barbecueën: het inpakken, sauzen, aflakken en rusten. En ze schamen zich er ook niet voor om je te vertellen hoe je je gerechten de volgende dag kunt opwarmen. In dit boek beginnen ze met de Big 4: kip, ribs, pork en brisket. Daarna is de rest een fluitje van een cent.

Culinair
Eten en drinken algemeen