Hete kolen - Het receptenboek

Nog meer recepten van dé kamado-experts!

'Hete kolen' leerde ons koken met de kamado, en nu geeft 'Hete kolen - Het receptenboek' ons de beste recepten voor dit populaire kookapparaat. Jeroen Hazebroek en Leonard Elenbaas presenteren 50 originele en verrassende gerechten. Niet alleen vlees, maar ook groenten en zelfs zoete gerechten komen aan bod. Uiteraard met veel uitleg over technieken zodat, welke merk kamado je ook hebt, alles fantastisch zal smaken.

Dankzij de techniek van de kamado kunnen de gerechten het hele jaar door bereid worden, ongeacht het weer. Met 'Hete kolen - Het receptenboek' is er weer verse inspiratie voor het nieuwe buitenseizoen.

Jeroen Hazebroek is barbecuekok en kookt van jongs af aan op open vuur. In 2006 kwam hij in aanraking met de kamado en sinds 2007 is hij eigenaar van het bedrijf Het Kookvuur, dat zich bezighoudt met catering, demonstraties en workshops. Leonard Elenbaas is chef-kok en eigenaar van restaurant Pure Passie in 's Gravezande en kookt vrijwel dagelijks met een kamado in zijn restaurantkeuken. Hete kolen - het recepten boek is het derde kookboek van beide chefs.

Is Hete kolen - Het receptenboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hete kolen - Het receptenboek