Bewust willen leren doen

Wanneer stopt u met het accepteren van een situatie waar u eigenlijk niet tevreden mee bent? En bent u zich eigenlijk bewust van wat u dan wel wilt? En als u zich bewust bent van wat u wilt, waarom stelt u verandering dan uit? Zorg dat u uw dromen werkelijkheid maakt en laat dit boek daarbij uw coach zijn!

Iedereen komt wel eens in een situatie terecht waar u eigenlijk nooit in had willen zitten maar ook moeilijk weer uit los kan komen. Er zijn een heleboel excuses en redenen te bedenken waarom u een lastige situatie met uw klant, medewerker, partner, kinderen of ouders laat voortbestaan. Maar uiteindelijk komt het erop neer dat het veiliger en vooral ook makkelijker is om het maar op z'n beloop te laten. We leggen de verantwoording voor het niet slagen van onze dromen liever bij een ander!

'Bewust willen leren doen!' is een praktisch handboek dat gaat over effectief communiceren. Niet alleen naar uzelf toe maar ook naar uw omgeving. In 60 dagen krijgt u inzicht in uw eigen gedrag en kunt u een doorbraak maken in iets dat u echt nastreeft. Het helpt u om elke vorm van communicatie te verbeteren. U bent bepalend voor uw eigen succes door eerst te begrijpen en daarna begrepen te worden.

Is Bewust willen leren doen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bewust willen leren doen