Bijna binnen handbereik

Het verhaal van 'Bijna binnen handbereik' begint in de jaren veertig in Harlem, New York, en bestrijkt drie generaties en vier continenten.
De broer van een vermoorde gospelzanger beschrijft hun beider leven in heden en verleden in de nauwe samenleving van het gezin en de groep waaruit zij beiden stammen
In deze roman keert Baldwin terug naar veel thema's en onderwerpen die zijn oeuvre hebben beheerst, van het persoonlijke en intieme leven van ouders en kinderen, van minnaars van verschillende en hetzelfde geslacht, gaat hij naar het algemene, naar wat we geschiedenis noemen.

Is Bijna binnen handbereik het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bijna binnen handbereik