Biohacking De toekomst van de maakbare mens

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Kunstmatige intelligentie, 3D-geprinte organen, genetische modificatie, transhumanisme, nootropics, "brain computer interfacing', cyborgs, quantified self en nog veel meer.
Van het upgraden van je huidige leven aan de hand van technologie tot toekomstvisies waarin we zijn veranderd tot supermensen: welkom in de wondere wereld van biohacking. Biohacking heeft een grote impact op ons leven. Nu en in de toekomst. Ben jij er klaar voor?
Peter Joosten MSc. heeft aan de Rijksuniversiteit Groningen Bedrijfskunde en Journalistiek gestudeerd. Naast blogger en podcaster (Biohacking Impact podcast) is hij spreker en adviseur bij diverse bedrijven en instellingen, waaronder TEDx, The Biohacker Summit en de Erasmus Universiteit Rotterdam. Peter wordt daarnaast regelmatig geïnterviewd voor televisieprogramma's, kranten, radio en magazines over biohacking en de impact van technologie op de mens (waaronder RTL5, BNNVARA, Radio 1, Men's Health, BNR Nieuwsradio, Volkskrant, Tegenlicht en De Correspondent).
nvt
Nvt