Boem!

Het was een idioot en levensgevaarlijk plan. Daarom is het moeilijk uit te leggen waarom ik besloot om hem te helpen. Ik denk dat het hierop neerkomt: Charlie was mijn beste vriend. Ik miste hem. En ik had eigenlijk niets beters te doen.
Jim is bang dat hij van school gestuurd zal worden. Om meer te weten te komen, besluit hij samen met zijn beste vriend Charlie de docenten in de lerarenkamer af te luisteren. Tot hun grote verbazing horen ze mevrouw Pearce en meneer Kid in geheimtaal tegen elkaar praten. Dit is het begin van een groot en bizar avontuur.
Boem! is een explosief, spannend en grappig verhaal voor jong en oud van bestsellerauteur Mark Haddon. Met Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht won hij vele prijzen, waaronder de prestigieuze Whitbread Award en de Zilveren Zoen.
De pers over Boem!:
'Meeslepend verhaal.' Vrij Nederland
'Verdraaid leuk boek.' Trouw
'Leest als een trein.' Leesgoed

Recensies (5)

Meer recensies

Is Boem! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Boem!