boerborisheet

Boer Boris heeft het heet

Gelezen 19 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 3
Junior   Topics 0

Het is hartje zomer en bloedheet, al helemaal voor de schapen. Boer Boris lost het op in ‘Boer Boris heeft het heet!’ Boer Boris heeft het heet! Maar de schapen in hun dikke wollen jas hebben het nog veel heter. Het is middenin de zomer en Boer Boris moet iets doen! Hij helpt de schapen uit hun warme jasjes. Al die wol is ideaal voor het maken van dikke truien en mutsen. Die komen misschien beter van pas dan je denkt… Auteur Ted van Lieshout en illustrator Philip Hopman maken samen de immens populaire Boer Boris-serie, de prentenboeken over de stoere Boris die zijn eigen boerderij runt. Er zijn al ruim en kwart miljoen ‘Boer Boris’-boeken verkocht! De ‘Boer Boris’-serie van Ted van Lieshout en Philip Hopman is al vaak in de prijzen gevallen. Zo werd ‘Boer Boris in de sneeuw’ bekroond met een Vlag & Wimpel en werd ‘Boer Boris gaat naar zee’ gekozen tot Prentenboek van het Jaar 2015!

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)